SEO

Man siger, at det bedste sted at gemme et lig er på side 2 på Google. Folk kigger der ikke.

Selvom det er sat lidt på spidsen, så er der  alligevel noget om snakken. Det er mindre end 2% (afhængigt af branche) af alle dine potentielle kunder, der vælger at se på side 2. (I stedet vælger de typisk at ændre deres søgeforespørgsel)

 

SEO / Søgemaskineoptimering er blevet komplekst

I løbet af de sidste år er SEO eller søgemaskineoptimering gået fra at være relativt simpelt til at en kompliceret  størrelse. Der bliver flere tekniske aspekter og link building delen kræver stadig mere fantasi for at få de gode links.

Samtidig er der blevet flere hjemmesider, der fokuserer på søgemaskineoptimering, så konkurrencen er samtidig blevet hårdere.

 

Lad os gøre dig mere synlig i søgemaskinerne

Gør det, som du er god til og brænder for, og lad os tage os af din søgemaskineoptimering.