SEO Undervisning
Indholdet på disse sider er lavet til konkrete undervisningsforløb. Det betyder, at de kan umiddelbart forekomme som værende ufuldstændige eller mangelfulde.
Afsnit 1: I gang med webanalyse
Under dette punkt stifter du bekendtskab med cognitive bias. Her møder du også for første gang GA4.
45min.
Afsnit 2: Kunderejsen via GA4
Du kommer til at lære mere om searcher intent og kunderejsen. Du lærer at sætte rapporter op i GA4, der underbygger disse aspekter.
1hr. 10min.
Afsnit 3: CRO Basics
Før du for alvor kan forstå, hvad du skal kigge efter på et site, bliver du nødt til at kende de mest basale elementer inden for CRO.
47min.
Afsnit 4: I gang med hypoteser og A/B test
Under dette punkt fokuserer vi på, hvad der måske er på spil, og hvordan vi måske kan finde en løsning
1hrs 5min.
Afsnit 5: Google Tag Manager
Du stiller dig ikke længere tilfreds med de data, der er tilgængelige i GA4. Du opsætter selv datapunkter, som du kan bruge fremad i dine analyser via Google Tag Manager
1hr. 35min.
Ekstra: Udregning af konfidensintervaller
Du har arbejdet med GA4 i så lang tid, at du overvældes af de mange bias. For at kunne arbejde videre med GA4 med en ro i maven, har du brug for at kunne udregne konfidensintervallet.
15min.
Mikkel Ussing-Kelstrup
Underviser
Over 16 års erfaring med online marketing. Jeg elsker at undervise og synes, det er inspirerende at se, når studerende forstår pensum.
Let’s Start Something new
Say Hello!
Kontakt os og hør, hvad vi kan gøre for dig – det er helt uforpligtende.