Når du linkbuilder via pressemeddelelser, er det optimale selvfølgelig, at der er nogle [rigtige] nyhedssites, der finder historien og bringer den som organisk indhold.
Det sker dog sjældent – men det sker. Derfor bør du altid behandle dine indlæg på pressrelease-sites som om, der er tale om faktiske pressemeddelelser:Brug tid på din overskrift
Find nogle gode billederFind gode citater fra relevante kilder
…og kæl for teksten, så den er interessant og let at læse.Hvis du ikke rigtig synes, at denne indsats giver pote i forhold til at få links, så kan du finde andre og flere pressrelease-sites, hvor du kan lave et link i din pressemeddelelse, så du dermed får et link.
Du kan se en liste her:
Domæne | Domain Rating |
membership.businesswire.com/sign-up | 92 |
mediapost.com/ | 88 |
prlog.org/ | 83 |
pr.com/ | 80 |
24-7pressrelease.com/ | 79 |
openpr.com/news/submit.html | 77 |
pitchengine.com/ | 72 |
pr-inside.com/ | 70 |
prsync.com/ | 69 |
1888pressrelease.com/ | 69 |
pressreleasepoint.com/ | 68 |
prmac.com/ | 62 |
story.kisspr.com/ | 61 |
onlywire.com/ | 59 |
briefingwire.com/ | 56 |
theopenpress.com/ | 51 |
prfire.co.uk/ | 46 |
clickpress.com/releases/ | 46 |
bizeurope.com/pressrelease.htm | 43 |
marketpressrelease.com/ | 40 |
pressreleasepost.com/ | 38 |
freeprnow.com/ | 37 |
pressbox.com/ | 34 |
ukprwire.com/ | 31 |
ww7.pressreleaseping.com/ | 22 |
Du får også lige et par danske site med på falderebet:
Send-pressemeddelelse.dk
Presseudsendelser.dk/