61 33 25 37 [email protected]

Online Markedsføring for små virksomheder

Online Markedsføring for små virksomheder

Frusteret over markedsføringen?

Nogle gange kan det være svært at lave markedsføring online, når du i virkeligheden brænder for andre ting – for eksempel grunden til at valgte at lave din egen virksomhed.

Her er de tre vigtigste faktorer, du gerne skal have styr på – så kan du altid bygge oven på i takt med, at du får mere volumen på kunder og salg.

 

 

Når du følger denne guide, så ødelægger du ikke noget fremadrettet, og kommer bedst muligt i gang.

 

 

01

Opsæt Tracking

Du skal både have Google Analytics Universal (den gamle) og Google Analytics 4 til at tracke på din hjemmeside.
Når du bygger oven på i løbet af fremtiden, får du brug for al den data, du kan få fat på.

02

Vælg Google Ads som Kanal

Når du vælger Google Ads, så er du synlig for dine kunder med det samme. Det lyder måske dyrt, når du skal betale per klik, men det er i din interesse, når brugerne klikker – for så er de i købsmodus. Du behøver ikke overbevise dem om, at de har brug for DIT produkt.

03

Sociale Medier eller SEO? Hvor er kunderne?

Ofte er Sociale Medier en rigtig god idé, men udfordringen bliver tit, at det kræver tid at vedligeholde. Det samme gælder SEO – hvis du kun gør det halvhjertet, så bliver det uden effekt. Hvis du er en mindre virksomhed, så er det hér, du skal begynde at overveje dine ressourcer.

Let’s Start Something new
Say Hello!

Kontakt os og hør, hvad vi kan gøre for dig – det er helt uforpligtende.