61 33 25 37 [email protected]

Ordbog til online marketing

Fordele og ulemper ved data visualisering

Fordele og ulemper ved data visualisering

Fordele og Ulemper ved Data Visualisering Har du været til konference for nylig, hvor alle snakker om vigtigheden af at visualisere data? Kan man bare opsætte nogle dash boards, eller er der mere i det? I denne artikel kan du læse mere de overvejelser, du kan gennemgå...

+65 ting, du kan medtage på din FAQ-side

+65 ting, du kan medtage på din FAQ-side

En FAQ-side er en fantastisk måde at give dine kunder svar på de mest almindelige spørgsmål, de måtte have om dine produkter eller tjenester. Ved at have en FAQ-side kan du spare tid og besvare mange af de samme spørgsmål igen og igen. Her er 84 ting, du bør medtage...

See Think Do Care

See-Think-Do-Care-modellen er en marketingmodel, der blev udviklet af Avinash Kaushik, en anerkendt autoritet inden for digital marketing og analyse. Denne model hjælper marketingfolk med at forstå og strukturere kunderejsen, så de kan tilpasse deres tilgang til...

Hvad er Occams Razor?

Hvad er Occams Razor?

Occams Razor, også kendt som princip om parsimoni eller lex parsimoniae på latin, er en filosofisk og videnskabelig retningslinje, der hævder, at den enkleste forklaring ofte er den bedste. Dette princip blev formuleret af den engelske franciskanske munkebroder og...

Hvad er målgrupper i markedsføring?

Hvad er målgrupper i markedsføring?

Målgrupper er en central del af enhver markedsføringsstrategi, og de spiller en afgørende rolle i at forstå og nå ud til det rette publikum. I denne artikel vil vi udforske, hvad en målgruppe er, og hvordan man bruger dem i markedsføring og analyse. Hvad er en...

Segmentering i Ga4 og STDC

Segmentering i Ga4 og STDC

Du har sandsynligvis stiftet bekendtskab med See-Think-Do-Care-modellen. Ellers kan du med fordel tjekke denne artikel. En central forståelse af modellen handler om segmenter - også kaldet "Largest Addressable  Qualified Audience" (LAQA). Modellen kan kun bruges ud...

10 KPI’s til SoMe

10 KPI’s til SoMe

Mål for at opnå på sociale medier Målinger af mål for at opnå (KPI'er) på sociale medier måler, hvor mange brugere der støder på dine sociale mediekanaler. Disse brugere interagerer måske kun passivt med kanalen - rækkevidde og engagement er to forskellige ting. Tænk...

10 KPI’s til Google Ads

10 KPI’s til Google Ads

Klikfrekvens (CTR) Dette er en vigtig Google Ads KPI, som enhver digital markedsfører skal spore, fordi det giver en idé om, hvor overbevisende dine annoncer er. Klikfrekvensen (CTR) er procentdelen af gange, en annonce klikkes på, delt med antallet af gange, den...

Let’s Start Something new
Say Hello!

Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit laborum. Sed ut perspiciatis unde omnis.