SEO

SEO

Søgeordsanalyse og Onpage SEO

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec feugiat.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec feugiat.

Teknisk SEO

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec feugiat.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec feugiat.

Read More

Link Building

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec feugiat.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec feugiat.

Read More

Page Speed Optimization

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec feugiat.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec feugiat.

Mobile SEO

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec feugiat.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec feugiat.

Crawling

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec feugiat.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec feugiat.

Ahrefs

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec feugiat.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec feugiat.

Screaming Frog

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec feugiat.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec feugiat.

International SEO

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec feugiat.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec feugiat.

Google Operatorer

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec feugiat.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec feugiat.

Det historiske perspektiv

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec feugiat.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec feugiat.

Man siger, at det bedste sted at gemme et lig er på side 2 på Google. Folk kigger der ikke.

Selvom det er sat lidt på spidsen, så er der  alligevel noget om snakken. Det er mindre end 2% (afhængigt af branche) af alle dine potentielle kunder, der vælger at se på side 2. (I stedet vælger de typisk at ændre deres søgeforespørgsel)

SEO / Søgemaskineoptimering er blevet komplekst

I løbet af de sidste år er SEO eller søgemaskineoptimering gået fra at være relativt simpelt til at en kompliceret  størrelse. Der bliver flere tekniske aspekter og link building delen kræver stadig mere fantasi for at få de gode links.

Samtidig er der blevet flere hjemmesider, der fokuserer på søgemaskineoptimering, så konkurrencen er samtidig blevet hårdere.