Ordbog til online marketing
Hvad er Effektiv frekvens i mediaplanlægning?
Opdag hvad Effektiv frekvens i mediaplanlægning betyder for din markedsføring og hvordan det kan optimere dit mediebudget.
Social købsmotiver: Hvad driver dine købsbeslutninger?
Social købsmotiver er de ubevidste drivkræfter, der påvirker dine købsbeslutninger baseret på et ønske om at passe ind, opnå status eller tilhørsforhold i sociale grupper.
FCB modellen – Hvad er FCB modellen? Få svaret her
FCB modellen er en vigtig adfærdsmodel, der hjælper dig med at forstå forbrugernes købsbeslutningsproces og involvering i forhold til dit produkt eller service.
SMUK modellen – Forstå denne populære analysemodel
SMUK modellen er en socialøkonomisk analysemodel, der hjælper dig med at forstå og adressere komplekse samfundsmæssige udfordringer gennem en helhedsorienteret tilgang.
Hvordan udregner man konfidensintervallet i GA4?
Du kender det helt sikkert, når du bruger GA4 - du har 20% demgrafisk data til rådighed, når du arbejder med fx dine brugeres adfærd i forhold til køn. Denne artikel fokuserer på, hvordan du kan udregne konfidensintervallet, som kan fortælle dig, hvor valid din data...
Hvad er købsadfærdstyper? Typologier for forbrugeres køb
Hvad er købsadfærdstyper? Læs om forskellige typologier, som beskriver forskellige forbrugeres motiver, adfærd og købeprocesser, når du skal målrette din markedsføring.
Hvad er Means-end Chain modellen? – En guide til forbrugerpsykologi
Means-end Chain modellen er en vigtig teori, der hjælper med at forstå, hvorfor du vælger bestemte produkter eller services ud fra dine personlige værdier og mål.
De 4 P’er i marketing – hvad er de og hvorfor er de vigtige?
De 4 P’er i marketing er produkt, pris, promotion og placering – de centrale elementer i enhver virksomheds markedsføringsmiks. Find ud af, hvad de 4 P’er er, og hvorfor de er vigtige.
Hvad er AOI modellen? – Forstå denne vigtige model
AOI-modellen er en brugerdrevet innovationsmodel, der hjælper virksomheder med at forstå kundernes behov og ønsker for at skabe overlegne produkter og services.
Let’s Start Something new
Say Hello!
Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit laborum. Sed ut perspiciatis unde omnis.